diumenge, 6 de juliol del 2008

La proximitat no es transmet, se n'és

No hi ha res pitjor per a un comunicador que se li vegi la cuina. Entenent com a cuina tot allò que té a veure amb l'objectiu i el concepte de comunicació. Al Viure Sant Boi ho he vist sovint, això. Quan es treballen qüestions de propaganda s'ha de filar ben prim perquè no se'ns vegi el llautó.
El breu que encapçala la pàgina 10 de l'edició Estiu 2008 de la citada revista té el títol "Canvi d'uniforme per transmetre proximitat" i tot seguit diu "(...) Les noves peces (de la Policia Local)(...) s'han dissenyat per transmetre una imatge de servei i de més proximitat a la ciutadania". Es tracta doncs la Policia Local com si fos un paquet de iogurts. Se'ls fa més macos per tal de vendre'ls. No es tracta de millorar el servei i que tinguin més recursos per a ser més propers, la cosa va d'aparentar. Simple imatge. Tot aparença. Bé, això és el que es dedueix de les paraules del comunicador.
Ja és prou dura la feina dels "municipals" perquè ara els tractin com iogurts.